DESATERO SPRÁVNÉHO EVENTU
1. Cíle eventu a očekávání klienta
Udělejte si podrobnou schůzku. Definujte společně cíle a očekávání od akce.
2. Výber lokace a termínu
Pečlivě vybírejte jak lokaci, tak i termín s ohledem na druh eventu a příležitost, ke které se akce váže.
3. Nápad
Buďte kreativní a zároveň respektujte charakter a přání klienta. Naopak jako klient nechte si doporučit případné vychytávky.
4. Zlatý hřeb
Pozvěte oblíbenou kapelu, zajímavého hosta, sportovce nebo módní ikonu.
5. Zážitek
Zajistěte pro hosty nevšední zážitek - mimořádnou událost. Takovou, aby se na to roky vzpomínalo.
6. Dodavatelé
Spolupracujte s prověřenými, osvědčenými a spolehlivými dodavateli. Zajistí to hladký průběh akce.
7. Příprava
Precizní příprava je polovinou úspěchu - nepodceňujte ji! Vytvořte si scénáře (včetně krizových), check listy, realizujte zkoušky a generálky.
8. Realizace
Při samotné realizaci jsou klíčoví hosté. Sestavte si kvalitní a zkušený tým, který se o ně postará.
9. Uzavření eventu
Nezapomeňte uzavřít event, zaplatit faktury.
10. Vyhodnocení
Zpětná vazba je důležitá. Vyhodnoťte společně, jak se akce povedla. Z případných chyb se poučte.